nollorna.blogg.se

Vi är fyra små pojkar som har börjat första året på Åre Gymnasieskola med inriktning på puckelpist. Här tänkte vi uppdatera om träning, tävling och allmänt annat kul. Enjoi!

Max Ottosson

Kategori: Allmänt

 
 
Tjenixen på er!
Mitt namn är Max Ottosson och jag ska snart fylla 16. Jag kommer från Stockholm och har nu flyttat upp till Järpen för att gå på Åre skidgymnasium. Jag stod för första gången på skidor när jag var i åtta års åldern. Det var vid ungefär 12 års ålder jag fick syn på de så kallade "jibbarna" och tyckte det var häftigt, och så småningom vågade jag mig på de där största hoppen. Jag började nu gilla mer och mer att åka skidor och ville börja åka seriöst och då hittade jag en klubb uppe i Gävle som verkade bra. Jag lärde så småningom att lära känna de i klubben som lärde mig att åka puckelpist som ledde mig upp hit till Järpen, rum 10 på rösjmons elevhem bland helt nya kompisar.

Ches!
 

Kommentarer

  • Teddyyyy säger:

    Min fucking broder, de blir kalas när du kommer ner<3

    2012-10-02 | 17:12:48

Kommentera inlägget här: