nollorna.blogg.se

Vi är fyra små pojkar som har börjat första året på Åre Gymnasieskola med inriktning på puckelpist. Här tänkte vi uppdatera om träning, tävling och allmänt annat kul. Enjoi!

Baltasar Bengtsson

Kategori: Allmänt

Tjenare!
Mitt namn är Baltasar Bengtsson, 15 år från Luleå. Jag har nyligen börjat Skidgymnasium är i Åre, Järpen med inriktning puckelpist. Jag åkt lite allt möjligt innan jag började med puckelpist som t.ex. alpint, park och snowboard. Jag har kört puckel i drygt 1,5 år och kommer förhoppningsvis att fortsätta med det om inte mina knän pajar. Så nu bor man här på elevhem i Järpen med massor av sköna tjejer och killar som också går skidgymnasium och längtar tills snön faller så man kan fara ut och shredda i backen!
Passar också på att tacka min sponsor "Äventyrsbutiken Hägglunds" som ligger i Luleå, check them out.
 
Ha det gött, hoppas vi ses i backen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: